PİŞMANLIK DUALARI

"Allah'ım! Sen sahipsin, dirisin ve hayatı koruyansın. Hak'sın ve varlığın inkâr edilemeyecek kadar aşikârsın. Öyle ki Senden başka ilah yoktur. Sen Rabbimsin. Beni yarattın ve ben Senin kulunum. Gücüm yettikçe sözümde duracak ve hayatımı Senin emir ve yasakların çerçevesinde sürdüreceğim. Yapıp durduğum kötü eylem ve Senin rızana uygun olmayan hareket ve düşüncelerimin şerrinden Sana sığınırım. Bana verdiğin nimetlere karşı, nankörlük ettiğimi biliyorum. Günahlarımla Sana isyan ettiğimi de biliyorum; ama Sen beni bağışla Rabbim. Günahlarımı affet; çünkü hataları ve günahları Senden başkası bağışlayamaz. Sen bağışlayansın ve affedensin."

"Allah'ım! Ben günah işleyerek kendime haksızlık ettim. Zalimlerden oldum. Büyük küçük günahlarımı bağışla. Günahları ancak ve ancak Sen bağışlayabilirsin. Beni en güzel ahlak ile ahlaklandır. Güzel ahlaklı olmayı ancak Sen kuluna nasip edersin. Emrin başım üstüne Rabbim. Bütün mutluluklar ve hayırlar Sendendir. Senden bağışlanma dileriz ve Sana tövbe ederiz."